Asendia B2B header large

Livsmedel och kosttillskott

Vi hjälper många varumärken inom hälsokost och kosttillskott att växa internationellt.

Konsumenter som handlar hälsokost och kosttillskott tittar ofta utanför landets gränser för att få tag på de produkter de vill ha till bästa möjliga pris. Vi kan tillhandahålla de leveranstjänster du behöver för att tillgodose dina utländska kunders behov.

Begär en offert

Våra tjänster

Yellow Line

 

e-handel

En rad olika leveransalternativ som passar alla dina kunder och försändelser

Oavsett om du säljer lätta tabletter eller tyngre baljor med kosttillskott kan e-PAQ från Asendia tillhandahålla en tjänst som passar dina och dina köpares behov.

 

 

Asendia e-commerce services

 

 

New call-to-action

 

 

Returnerar

Kostnadseffektiva och bekväma returer

För onlineåterförsäljare och varumärken som skickar produkter utomlands kan det vara svårt att hantera returprocessen för e-handel. Här på Asendia erbjuder vi ett komplett utbud av lösningar som alla är utformade för att matcha kraven för din gränsöverskridande e-handel och ge dig och dina kunder större kontroll.

 

 

Asendia bag

 

 

Orderhantering

Fullständiga lösningar för växande e-handlare och varumärken inom modebranschen

Med Order Fulfilment Centres i Singapore, Australien och Nya Zeeland, Europa och USA stöder vi modemärken som vill optimera sin lagerhållning och leverans samtidigt som de expanderar till internationella marknader.

 

Asendia Singapore working details

 

 

Kund vittnesmål

Yellow Line

Avilan Case Study

"Under de senaste tre åren har Asendia varit vår leverans- och leveranspartner för europeiska och internationella marknader. Tack vare deras flexibilitet när det gäller att hantera komplexa krav har vi lyckats expandera vår verksamhet och vår vinst. Eftersom vi är en global återförsäljare av hälso- och skönhetsartiklar på nätet är vi mycket nöjda med Asendia och skulle rekommendera andra inom e-handel att använda deras tjänster."

Avilan

 

Visa fallstudie

AsendiaInsightsLogo

22 oktober, 2024
Kraften i personlig anpassning: Ökad e-handelsförsäljning för företag…

I det livliga e-handelslandskapet har det aldrig varit viktigare att sticka ut och få kontakt med konsumenterna på en personlig nivå.

För…

15 oktober, 2024
Att omfamna den miljömedvetna konsumenten: Vägen till en hållbar…

Miljömedvetenheten är högre än någonsin och skönhets- och kosmetikaindustrin står inför en omvälvande förändring.

Dagens Health & Beauty…

4 oktober, 2024
"Hållbarhet är inte valfritt": e-handelsexperter larmar om…

Pressmeddelande 22 juli 2024, Paris | Asendia