Fashion and apparel-min

Start-ups

Erbjud dina kunder samma upplevelse som de får av de stora varumärkena: i kassan, vid leverans och vid returer.

Vi ger nystartade företag en riktig fördel! Du får tillgång till ett utbud av ledande leveranstjänster som utformats tillsammans med några av de största varumärkena. 

Dessutom vet vi att du inte har tid att hantera flera leverantörer och system, och vi förstår att du måste lita på din leveranspartner för att hålla din kundnöjdhet hög och dina kostnader låga.

Överlåt driften till oss och fokusera på att utveckla din verksamhet.

 

Begär en offert

 

 

Stolta över att arbeta med

  logo_bali-1          chillys-logo



Visa case studies

Våra tjänster

Yellow Line

 

e-handel

En rad internationella leveransalternativ som hjälper små e-handlare att växa.

Nu kan du erbjuda dina kunder prisvärda, bekväma och lokala leveranser över hela världen. Samma service som de får från de stora nätbutikerna! Vi förstår också att det för små e-handlare är en av de mest tidskrävande delarna av dagen att hantera frågor om "var är mitt paket?".  Asendia erbjuder lösningen.

 

 
 
 
Asendia Switzerland e-paq b2b

 

 

Returer

Lösningen för internationella returer 

För små e-handlare kan hanteringen av returer vara den största huvudvärken. På Asendia kan vi erbjuda anpassade returlösningar till utvalda destinationer.  

 

 
 
Asendia woman sorting

 

 

Orderhantering

Vi kan optimera din logistik medan du fokuserar på att utveckla din verksamhet. 

 Vi har investerat i teknik, kvalitetsstandarder och personal för att optimera processerna och se till att dina kunders beställningar packas snabbt och korrekt och levereras i tid. Den här tjänsten är tillgänglig i utvalda länder.

 

 
 
Asendia women staff working in logistics

 

 

Digitala e-handelslösningar

Sälj mer till internationella kunder, på din webbplats och på marknadsplatser.

Vi har partnerskap med eshopworld och Selluseller, två ledare inom globala e-handelsplattformar. eshopworld lokaliserar din e-handelsupplevelse och omvandlar fler besökare till kunder, och Selluseller optimerar hanteringen av produktlistor, lager och beställningar på 40 marknadsplatser.

CustomerCare-min


Läs mer om globala digitala lösningar

 

 

Kund case

Yellow Line

Bali Body

"Asendia sköter fyra av våra sex nätbutiker - med service i EU, Kanada, Israel, Asien och Mellanöstern. Detta innebär många olika fraktleverantörer och servicenivåer, vilket gör det hela mer komplicerat."

"Asendia har alltid varit villig att samarbeta med oss för att hitta den bästa lösningen. De är flexibla, förstående och pålitliga, vilket är precis vad vi behöver."

Owner, Bali Body

 

Visa case study

AsendiaInsightsLogo

22 oktober, 2024
Kraften i personlig anpassning: Ökad e-handelsförsäljning för företag…

I det livliga e-handelslandskapet har det aldrig varit viktigare att sticka ut och få kontakt med konsumenterna på en personlig nivå.

För…

15 oktober, 2024
Att omfamna den miljömedvetna konsumenten: Vägen till en hållbar…

Miljömedvetenheten är högre än någonsin och skönhets- och kosmetikaindustrin står inför en omvälvande förändring.

Dagens Health & Beauty…

4 oktober, 2024
"Hållbarhet är inte valfritt": e-handelsexperter larmar om…

Pressmeddelande 22 juli 2024, Paris | Asendia